close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

למה כדאי להשקיע בנדל"ן בגאורגיה

מערכת שורשיט אייר, תשפג10/05/2023

משקיעי נדל"ן ישראלים מבינים כיום כי השקעות נדל"ן בחו"ל לא פעם הרבה יותר משתלמות מהשקעות נדל"ן בישראל...

תגיות:
צילום: freepik
משקיעי נדל"ן ישראלים מבינים כיום כי השקעות נדל"ן בחו"ל לא פעם הרבה יותר משתלמות מהשקעות נדל"ן בישראל. כמובן שחשוב למצוא את היעדים הפופולאריים ביותר בחו"ל אשר ידוע כי השקעות נדלן בהם יהיו רווחיות ומשתלמות. אחד היעדים המבוקשים ביותר להשקעות נדל"ן בחו"ל כיום הוא: גיאורגיה. אם אתם תוהים מדוע כדאי להשקיע דווקא בגיאורגיה וכיצד משקיעים בצורה הטובה ביותר, כדאי שתמשיכו לקרוא את הדברים הבאים.

למה דווקא השקעות נדל"ן בגיאורגיה?
משקיעים מנוסים אשר מכירים היטב את תחום השקעות נדל"ן בחו"ל טוענים כי כיום אחת המדינות המומלצות ביותר
צילום: freepik
להשקעה היא גיאורגיה. מדונה על מדינה קטנה וצעירה יחסית שיש מה מסורת היסטורית מפוארת ומורשת. היא ממוקמת בתפר שבין אירופה לאסיה והיא הייתה חלק מברית המוצעות עד תחילת שנות ה90 של המאה ה20. היא מכילה נופים מרהיבים ביופיים, מטבח מקומי ייחודי ואיכותי, תרבות מרתקת ועוד. יש בה פוטנציאל השקעה בנדל"ן מאוד משמעותי וישראלים רבים בוחרים לרכוש נדל"ן בגיאורגיה.

מה המגמה של מחירי נדל"ן ודיור בגיאורגיה בשנים האחרונות?
כאמור, עד שנת 1991 גיאורגיה הייתה חלק מברית המועצות וכאשר הגוש הסובייטי החל לקרוס היא ניצלה את ההזדמנות והיא הכריזה על העצמאות שלה. בשנים הראשונה שלה כמדינה היו בה לא מעט ויכוחים פוליטיים פנימיים, מלחמה ומשברים שונים. יחד עם זאת, כאשר הכל הסתיים בשנת 2008 השלטון בגיאורגיה התפנה לטפל באופן אינטנסיבי בשיקום הכלכלה של המדינה והנתונים השטח מעידים כי הם עשו בכך עבודה טובה מאוד. גאורגיה מתקדמת בשוק הכלכלי העולמי בצורה יעילה ואיטית והיא כבר הספיקה לזכות בתואר הרפורמטיבית הגדולה בתבל אשר הוענק לה על ידי הבנק העולמי. בשנים האחרונות הכלכלה מתמקדת בעידוד תיירות לצד עידוד של השקעות חוץ והמדדים השונים שמטפסים למעלה מעידים כי היא מתקדמת בדרך הנכונה. עידוד השקעות חוץ במדינה זאת משפיעים בצורה ישירה על שוק הנדל"ן המקומי והוא רושם צמיחה שנתית גבוהה בשנים האחרונות וזו למעשה אחת הסיבות לכך ששוק הנדל"ן בגיאורגיה מושך אליו לא מעט משקיעים זרים כולל משקיעים מישראל.

כיצד משקיעים בצורה נכונה בנדל"ן בגיאורגיה?
בכדי להשקיע בצורה הטובה ביותר בנדל"ן בגיאורגיה, חשוב להכיר את כל המדינות ששווה להשקיע בהם, כאשר המדינות הרלוונטיות ביותר להשקעה כיום הן: בטומי שהיא העיר השלישית בגודלה והכלכלה נשענת בה על הנמל ועל התיירות המתפתחת, כותאיסי שהיא העיר השנייה בגודלה אשר ממוקמת במערב המדינה ומאכלסת קרוב ל20 אלף תושבים ובירת המדינה טביליסי שהיא העיר הגדולה ביותר בגיאורגיה. כמובן שחשוב ללמוד אודות היבטי המיסוי השונים וכן חשוב מאוד לבחור בשירותיו של עורך דין בגאורגיה אשר ידוע כמנוסה ביותר בכל הפן החוקי הנוגע לתחום הנדל"ן במדינה זאת, בכדי שהוא יסייע לכם לנהל את עסקת הנדל"ן בצורה טובה ולהפיק מעסקה זאת את הרווח המקסימלי.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה